En blogg om mitt  liv & vardag!

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Lisa - 4 september 2010 13:29

Hejj ;3 <3



Vaknade jätte tidigt idag :o

Tänkte åka med till min mormor och morfar men jag orkade inte sen , så jag fick vara hemma , och senare ska jag Kanske vara med johanna och emma om dom kunde , <3


Iaf , just nu sitter jag bara vid datorn har nyss gjort i ordning mig :)


  




Hörs! :)

Av Lisa - 4 september 2010 00:30

Hejhej :)



Jag ska snart gå och lägga mig , är skit trött och sen så ska jag upp ganska tidigt imorgon också , ska iväg, men jag ska försöka att få tag på en dator så att jag ska blogga och sånt , men kanske är bloggen nere mellan lördag och söndag , <3

Så att ni bara vet ;)



Ni har säkert märkt det , men det finns en fråge ruta på bloggen som ni kan skriva en fråga i och så svarar jag på den  , så snabbt som möjlighet ;)


Jag ska också fixa en ny sån där som man har längst ner på sina inlägg , min just nu är inte så fin , men en ny kommer väl snart ;p <3



Bilden är ääääkta lam  (a'

 

I
I
I

V

  

~ Dö inte för dom' du hatar

För dom skulle aldrig dö för dig'

Utan lev för dom du' älskar

För dom lever varje dag' för dig ! ~









Höörs ! :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Lisa.

Denna bloggen handlar om mitt liv och min vardag.

Följ & kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra än så länge?
 Ja!
 Sådär!
 Nej!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Gästbok ♥

Översätting ♥

Sök i bloggen

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards