En blogg om mitt  liv & vardag!

Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa - 30 juni 2010 15:27

Hejhej!



Just nu sitter jag bara i mitt rum , och är inne på olika hemsidor :)

Idag har jag inte gjort så mycket , haha! ^^

Dagen har gått sjukt snabbt :o


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra :)


  

Bilden är från igår!

 

  

Bild från igår!



Bild från igår!  



Kommentera gärna!



Ha det bra!


/Lisa

Av Lisa - 29 juni 2010 12:07

Hejsan!


Just nu sitter jag bara vid datorn och är inne på olika hemsidor :)

Johanna gick nyss hem också ;) <3

Vi hade as NICE   


Det är förresten jätte varmt ute idag!!   

haha ! ^^


Nu har jag inte så mycket mer att skriva nu men det blir kanske ett inlägg till idag!


/lisa

Av Lisa - 28 juni 2010 23:49

Dagens outfit:



*Short

*Linne

*Fred perry "jacka"  :'D

*Smink <3




Detta är nog det sista inlägget för idag <3



Hörs imorgon!



//Lisa <3




Av Lisa - 28 juni 2010 23:47

Hejsan!


Just nu sover jag över med Johanna (L)

Vi har jätte kul! :D


Ialla fall , idag har jag inte gjort så mycket bara vart med Emma och Johanna (y'



Jag har inte så mycket att skriva just nu men Dagens outfit kommer snart ! ^^




Hörs !



//Lisa (L)

Av Lisa - 27 juni 2010 22:10

Hejsan!


Just nu så sover jag över med Emma (y

Vi har kulkul! :D


Ialla fall idag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma <3

Så jag har inte så mycket att skriva heller,haha! ^^


Dagens outfit kommer jag inte att skriva idag tyvärr :/


Ses!


//Lisa ;)

Av Lisa - 26 juni 2010 18:13

Hejsan!



Dagens outfit:


* Shorts - JC

* Tröja - Gina tricot


Haha,jag har faktiskt inte på mig mer kläder idag , det är sjukt varmt ute :D (a)


Men jag har smink som vanligt :) <3



Kommentera gärna om vad ni tycker om att jag har "Dagens outfit" på min blogg! :)


Kanske blir ett till inlägg idag!




Ses!


//Liiisaa' <3

Av Lisa - 26 juni 2010 18:04

Hejhej!


Det blev visst ett till inlägg idag ialla fall! ^^



Jag har gjort en omröstning som handlar om vad ni tycker om min blogg!


Nu får gärna rösta och ni hittar den nästan bredvid detta inlägget :)


Jag vill gärna veta ,så att jag inte blogga helt onödan.

Ni får också gärna kommentera! :P



Jag tänkte också börja med något som heter " Dagens outfit " Inte så nytt direkt men jag tänkte ialla fall det på min blogg ! :D

Jag ska försöka att uppdatera denna kategori så ofta som möjligt!



Dagens outfit kommer om en stund ;)



Ha det bra!



//Lisa :)

Av Lisa - 26 juni 2010 16:19

Hejhej!


Jag kom inte på någon bra rubrik,haha! ^^


Aja,idag har jag inte gjort något speciellt , mitt internet funkade inte tidigare idag så det är därför detta inlägget kom lite sent :o

Jag har inte tänkt att göra så mycket idag heller, bara vara hemma :D <3

Jag och nyss bestämt med Amanda att hon ska komma hit i början av Juli :D


Igår på midsommar dagen så var jag och min familj hos mina kusiner och sen sov vi över där också :)) <3


Vad gjorde mina läsare då ?


Jag har inte så mycket mer att skriva nu och detta blir trogligen det sista inlägget för idag, men vi hörs imorgon igen !




Kommentera gärna (L)



Hörs!



//Lisa <3


Presentation


Hej!

Jag heter Lisa.

Denna bloggen handlar om mitt liv och min vardag.

Följ & kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra än så länge?
 Ja!
 Sådär!
 Nej!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Gästbok ♥

Översätting ♥

Sök i bloggen

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards