En blogg om mitt  liv & vardag!

Alla inlägg under juli 2010

Av Lisa - 22 juli 2010 15:21

Hejhej!



Förlåt för dålig uppdatering , dom senaste dagarna men jag har tid för att blogga.

Just nu så är jag med Johanna och har kulkul ^^

Senare ikväll ska jag packa tills vi ska iväg imorgon .

Jag kommer Inte att uppdatera bloggen på hela helgen <3


Överge inte min blogg då , haha ^^


  

Hittade någon bild på Johannas dator , haha ^^










Ha det bra snyggingar :D<3


/lisa .


Av Lisa - 18 juli 2010 16:15

Hejhej!


Dagens outfit :


* Linne - Bik bok

* Jeans shorts - H&M

*smink ofc ;)



Jag funderar på att lägga ut bilder på Dagens outfit ibland :)

Skulle vilja höra om ni skulle tycka att det är en bra idé ?   


Kommentera! :D




Ha det bra!


//Lisa.

Av Lisa - 18 juli 2010 13:06

Hejsan!


Just nu göra jag inte så mycket ffs :)

har inte tänkt att göra så mycket idag heller.

Så har verkligen inget att blogga om </3


Men ni får göra fortsätta att ge tips på olika Filmer! :D



Kram , lisa ^^


Av Lisa - 17 juli 2010 16:56

Hejhej :)


Just nu sitter jag bara vid datorn och är inne lite på olika hemsidor m.m :D

Idag har jag verkligen inte gjort något ;o <3

vaknade sent så har inte hunnit direkt , haha ^^


Så jag har inget att blogga om just nu ^^


Tack till alla som har gett Film tips ,, ni får gärna fortsätta att ge!!   

 

Ha det bra!



// Lisa.   

 

 

 

Av Lisa - 16 juli 2010 18:56

Hejhej ! :D



Jag kom nyss hem från stranden :))

Var ganska så kallt i vattnet så badade inte så mycket , thihi    <3


Jag har inte så mycket att skriva om dagen just nu :/ <3


Men jag skulle uppskatta om ni kunde ge lite Film tips på ett inlägg som jag har gjort  ?   <3




Kram , Lisa   



Av Lisa - 16 juli 2010 18:54

Hejhej :))



Jag tänkte att ni kanske skulle vilja ge mig lite Film tips ?   

Skulle vara jätte snällt :D





Kram Lisa :)



Av Lisa - 14 juli 2010 17:29

Hejhej :)



Kom nyss hem från en dag på stranden :)

Hade glömt min bikini hemma , haha ^^

Vet inte hur jag lyckades men det gjorde jag :/ <3


Snart ska jag kanske iväg till stan och handla lite saker :)


Imorgon blir det nog stranden igen :)))


Jag har inte så mycket mer att skriva just nu.


Ha det bra!!

//Lisa. 



Av Lisa - 13 juli 2010 14:39

Hejsan!


Kom inte på någon bra rubrik , haha ^^


Iallla fall ,,, just nu så gör jag inte så mycket.

Och har inte tänkt att göra något speciellt idag :)


Så jag har inte så mycket att blogga om just nu och jag kan inte lägga in bilder heller :/ <3


Men ni får gärna kommentera   



Ha det bra!


// Lisa.

Presentation


Hej!

Jag heter Lisa.

Denna bloggen handlar om mitt liv och min vardag.

Följ & kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra än så länge?
 Ja!
 Sådär!
 Nej!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästbok ♥

Översätting ♥

Sök i bloggen

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards