En blogg om mitt  liv & vardag!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lisa - 31 augusti 2010 18:00

Hejhej ! :)


Juuuust nu är jag med Johanna ! :D <3

Vi gör inte mke , men har ändå kul , hihi x'd <3


Idag har jag varit i skolan ,<3

Det var okej ;)


Har inte mke , att skriva men ska snart hem , så det kanske blir ett inlägg till senare :)




Hörs !  ;p <3

Av Lisa - 30 augusti 2010 18:05

Hejhej :)


Kom hem från skolan för ett tag sen .

Dagen var ganska rolig ;) <3


Men just nu så bloggar jag bara och är inne på olika hemsidor ;)

Så jag har verkligen ingenting att blogga om just nu , men det kanske blir et inlägg till senare ,<3


Uppdateringen på vardagarna är ju som sagt väldigt dålig .




  





Hörs !



  





Av Lisa - 29 augusti 2010 20:33

hejhej !


Just nu lyssnar jag på musik och är inne på olika hemsidor , <3

Imorgon är det skola igen .

Uppdateringen på vardagarna kommer nog att bli ganska så dålig.

Men jag ska försöka blogga så mke , som möjligt ! ;)



Har inte mke , att skriva men jag kan bjuda på lite bilder ! ;p <3



     

              





  


Av Lisa - 29 augusti 2010 14:21

Hejsan ! :)


Idag är det Söndag och jag har inte bestämmt att göra så mke .

Uppdateringen idag kommer förmodligen vara ganska dålig .


Iaf , just nu så lyssnar jag bara lite på musik och kollar bloggar ! ;)

Har inte mke , att skriva just nu :)



  

     


Blev fail med bilderna xdd




  


Av Lisa - 28 augusti 2010 21:22

Heeeej ! :)


Har typ inget att skriva men jag ville göra ett inlägg ändå ;3


Just nu så kollar jag bara bloggar och sånt ! :)

Några bloggar som jag tyckte var bra har tagit borts , så ni får gärna tipsa ! :)



Bjuder på en bild också ! ;3 <3


    

~ The best part of me' was you ~




  




.

Av Lisa - 28 augusti 2010 15:19

Kom inte på någon bra rubrik xdd <3


Men iaf , det regnar ute och jag längtar tillbaka till sommaren sjuuuuuukt mke!

Onödigt inlägg, men jag längtar verkligen tillbaka ): <3


Men ska ju utomlands i vinter så ;) <3


Ni får gärna kommentera ! ;p <3



     




Hörs ! :)



Av Lisa - 28 augusti 2010 14:57

heeej! :)


Jag har skaffat en ny header! :D <3

En underbar vän gjorde den till mig :)


________________________________________________________________________


Just nu så gör jag inte så mke , bara kollar lite bloggar och sånt ! ;P <3


Så jag har inte mke att skriva just nu !



Ha de bra! ;)


  

Av Lisa - 28 augusti 2010 13:35

Hejsan!


Förlåt , för att bloggen har varit nere ett bra tag nu :o (a) <3

Men jag har verkligen inte haft tid eller ork för bloggen just nu .

Skolan har ju börjat igen och har ganska mke att göra .

Men förlåt iaf :)



Jag tänkte börja skriva igen på bloggen ! :)



Tack för alla som har gett filmtips till mig , ni får gärna fortsätta om ni har lust ,<3





Idag har jag inte gjort så mke , bara varit hemma :)

Vet inte vad jag ska göra ikväll men det kommer säkert upp fler inlägg senare idag! ;P <3



ses senare ! :)

Presentation


Hej!

Jag heter Lisa.

Denna bloggen handlar om mitt liv och min vardag.

Följ & kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra än så länge?
 Ja!
 Sådär!
 Nej!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok ♥

Översätting ♥

Sök i bloggen

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards