En blogg om mitt  liv & vardag!

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

KvÄlL ! :)

Av Lisa - 28 augusti 2010 21:22

Heeeej ! :)


Har typ inget att skriva men jag ville göra ett inlägg ändå ;3


Just nu så kollar jag bara bloggar och sånt ! :)

Några bloggar som jag tyckte var bra har tagit borts , så ni får gärna tipsa ! :)



Bjuder på en bild också ! ;3 <3


    

~ The best part of me' was you ~




  




 
 
Shiko

Shiko

28 augusti 2010 23:25

Hej!
Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.
Rösta på min skodesign.

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery

Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas
Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

http://shikos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 18 september 2010 13:55

Hejhej :)   Som ni kanske har märkt så bloggar jag inte mycket på denna bloggen mer . Jag har en annan blogg som heter : www.hejlisa.devote.se den bloggar jag mycket mer på! :)   Så , det är bättre om ni besöker den ;)     Hörs ! ...

Av Lisa - 16 september 2010 10:48

  Jag satte headern på min andra blogg (www.hejlisa.devote.se) Hade glömt att jag hade sagt att jag skulle ha den här ,  haha ^^   Men tänkte bara säga det för dom som undrade ;)       Hörs ! //   Lisa .     ...

Av Lisa - 16 september 2010 10:33


Hej , Sjuk idag så har inte mke att blogga om . Men tänkte lägga ut bilder istället <3             Bilderna är från igår förresten , hehe ... (h) <3   Hörs ! // Lisa . ...

Av Lisa - 15 september 2010 17:03

Hejhej (:     Idag är det Onsdag och jag har varit i skolan som vanligt . Hände inget speciellt men vi hade sooovmorgon idag! :D <3 haha ...   Har inget mer att skriva om dagen ,,     men just nu iaf , så gör jag inte så mke .....

Av Lisa - 14 september 2010 16:31

Hejj !:)     Kom hem från skolan för ett tag sen . Dagen var väl okej ;) Har inte mke mer att skriva om dagen. Men just nu iaf , så gör jag inte direkt mke.   Men headern som jag nämnde igår , kommer säkert upp ikväll , hann inte rikt...

Presentation


Hej!

Jag heter Lisa.

Denna bloggen handlar om mitt liv och min vardag.

Följ & kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra än så länge?
 Ja!
 Sådär!
 Nej!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok ♥

Översätting ♥

Sök i bloggen

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards